Pages

Khasiat Susu Kambing

Daisypath Anniversary tickers

click pada iklan nuffnang saya kawan-kawan~

Thank You!

Hyee korang,

Thanx for reading my blog. From now onwards, all the post akan di schedule and di-auto publish kan bagi mengelakkan keciciran info.

Kalau ada comment yang tak berbalas, akan dibalas bila im back online.

Please acknowledge my photo if you plan to use it in your blog or etc.

Thanx again.

Monday, October 11, 2010

Seri Pengantin kah?

Pagi tadi, on my way to office, at the SKVE toll gate, bayarlah tol macam biasa..

and then, mamat toll gate tu tetiba cakap, "kak, kawan sy ckp akak cantik..!!" muka excited gila, aku pun macam nak xnak jelah layan, kot-kot orang nak ngorat.. *perasan*

sekali tengok belakang dia, kawan perempuan okeh.

HAHAHA. dah berseri-seri pengantin sangat ke muka aku ni.

plissss jangan pudar bila tiba waktunya nanti. dah awal-awal sangat naik seri, risau pulak hilang seri masa majlis nanti..

aku pun sengih gila-gila lah lepas tu, sebelum beredar *dah tutup tingkap time ni* cakap terima kasehh kat budak tu. sambil senyum-senyum bangga.

tak pernah okeeee orang puji aku cantik. HAHA. nak-nak pagi2 muka tengah bangun tidur, pagi Isnin pulak tu..

Intan cakap dia nak pitam dengar. ceh, jeles la tu!!

5 comments:

~ mizzAmy ~ said...

wah..... seri dah naik.

III bDkNaKaL III said...

awak comeyyyyyy...

Unknown said...

hiii dear.. makin berseri hehe

btw, saya dah xguna ek link nora aira tu. ada masa nanti exchange with my new link yea . tengs dear.

http://norapurplebridez.blogspot.com/

stay cool,pretty n healthy.

(formely known nora aira)

Aishah Shahuddin said...

salam..
hi awk! kalau perempuan yang puji rasa lain macam bangga kan? hehehe

nway jom exchange link..
www.aisaisbabeh.blogspot.com

thanks!

intan a. said...

cehhh bila plak aku jeles =P

nRelate

nRelate