Pages

Khasiat Susu Kambing

Daisypath Anniversary tickers

click pada iklan nuffnang saya kawan-kawan~

Thank You!

Hyee korang,

Thanx for reading my blog. From now onwards, all the post akan di schedule and di-auto publish kan bagi mengelakkan keciciran info.

Kalau ada comment yang tak berbalas, akan dibalas bila im back online.

Please acknowledge my photo if you plan to use it in your blog or etc.

Thanx again.

Wednesday, December 8, 2010

henna

perkara yang tidak pernah aku sibukkan sepanjang preparation,

masih belum terlambat bukan?

inai. i really need to find one, yang boleh datang ke rumah. with not so high cost.. ada ke orang boleh lukis inai dengan harga less rm100?

jangan tampar muka aku! :p

aku serius ni.

dah saat-saat hujung, 1sen pun berharga tau!

spa cendana dekat rumah tu, boleh lukis inai tak?

[updated] inai cendana spa starts from rm60. sok nak call tanya! apelah sangat kalau datang rumah aku, yang boleh tiba dengan berjalan kaki tu kan?

http://www.cendanaspa.com

2 comments:

Rilla said...

Boleh, if pergi booth henna yang macam kat jalan TAR, boleh dapat bawah RM50, hehe

Cik NeyNa said...

hehehehe....
haah..apa lah sangat berjalan yang skit tu..kira sedekah lah kan..hehehe..
haah..dengar citer kat jalan tar sebelah tangan lima hengget jerrr...

nRelate

nRelate