Pages

Khasiat Susu Kambing

Daisypath Anniversary tickers

click pada iklan nuffnang saya kawan-kawan~

Thank You!

Hyee korang,

Thanx for reading my blog. From now onwards, all the post akan di schedule and di-auto publish kan bagi mengelakkan keciciran info.

Kalau ada comment yang tak berbalas, akan dibalas bila im back online.

Please acknowledge my photo if you plan to use it in your blog or etc.

Thanx again.

Tuesday, June 1, 2010

catering

hoih..cepatnye masa berlalu.. sedar tak sedar tinggal lagi 8 bulan. last aku check ticker tu dah lama jugakla... was like 10 or 9 months..hahaha...and takde masa nak check hari-hari. even kalau pijak blog sendiri pun, tak tengok pun wedding ticker tu...cam tak berapa kisah je ko ni??!!??

my parents start asking on catering service. mula-mula ambil quotation from our previous caterer, masa wedding Angah..

i was like... gileee! oke... kalau tengok harga and what they offer memang sepadanlah.. lauk sampai 4,5 jenis, kuih muih 4 jenis, bubur 2 jenis, abc lagi... tapi siapa je nak makan banyak2 ni!!?? grgrgrgr...

with the price, tents is not included. menjadilkan ianya bertambah mahal..and we need to reduce tetamu from 1500 to 1000...

i convinced my parents, ramai lagi caterer murah dan sedap dekat luar sana...so now, i need to look for one..

i have to admit, caterer yang tadi tu memang super sedap food dia.

sedap tapi mahal sikit, apa salahnya, kata Ayah.

tapi Mak cakap, banyak lagi sedap kat luar sana..

Tapi Ayah tak berapa seronok kalau food tak sedap...

i need to start survey on catering. the most important part dalam kenduri nanti..makannnnn!!!

kalau korang ada suggestion tolong ye ;)

1 comment:

asotoko said...

ada2, sepupu aku punya kenduri..mknan pun ok gak..ada khemah sekali.nanti aku tnya mak ngah aku, lps tu aku bg tau kat hang.

nRelate

nRelate