Pages

Khasiat Susu Kambing

Daisypath Anniversary tickers

click pada iklan nuffnang saya kawan-kawan~

Thank You!

Hyee korang,

Thanx for reading my blog. From now onwards, all the post akan di schedule and di-auto publish kan bagi mengelakkan keciciran info.

Kalau ada comment yang tak berbalas, akan dibalas bila im back online.

Please acknowledge my photo if you plan to use it in your blog or etc.

Thanx again.

Tuesday, April 13, 2010

down sikit. lepas ni up balik.

knowing that i might be away for a while.

i will be 2 years working at the same company dis coming June. and this is the part where a lot of things learned before is being tested.

tell ya, it isnt easy to be a programmer. working with bank lagi lah.. bank=money. pernah anda rasa tak mahu datang kerja, knowing that kerusi anda adalah panas terbakar bila ura-ura mengatakan changes program anda, or your not so quick respon mengakibatkan kerugian belas-belas juta pada bank...or, kesilapan anda memandang sebelah mata benda yang anda sangkakan kecil rupanya mampu men-drag anda kepada sesuatu yang anda takkan sangka boleh membinasakan anda.pernah rasa bimbang sampai susah nak tidur malam memikirkan implementation anda di malam hari agak-agak ada problem tak esokknyee??ada tak server yang down dek kerana anda. .

my team is small, hanya 4 orang. untuk handle system kami used by roughly 250 branches satu Malaysia. what do u expect? aku boleh senyum gelak-gelak pun dah cukup bagus sebenarnya. i face them everyday. and dis coming june, we will be left as 3 people sahaja.. sebab team leader akan maternity leave..

the tulang belakang, the leader, the coordinator will be away untuk 60 hari. expect apa yang aku rasa sekarang. while shes away nanti, aku kena pikul sorang-sorang one big project yang hanya aku and dia involve.

and implementation date project itu adalah SAMA dengan vacation aku dengan kawan baik..how i wish project itu di postpone...haihh..

im telling u, walaupun kadang-kadang rasa nak makan tanpa henti sebab tensi, but i still love my job. thanks my bos sebab bayar gaji selama ni. *hint siapa bos saya, no 5 richest man in Malaysia. tumpang bangga and kagum*

No comments:

nRelate

nRelate