Pages

Khasiat Susu Kambing

Daisypath Anniversary tickers

click pada iklan nuffnang saya kawan-kawan~

Thank You!

Hyee korang,

Thanx for reading my blog. From now onwards, all the post akan di schedule and di-auto publish kan bagi mengelakkan keciciran info.

Kalau ada comment yang tak berbalas, akan dibalas bila im back online.

Please acknowledge my photo if you plan to use it in your blog or etc.

Thanx again.

Tuesday, March 23, 2010

Siapa saya?

Gigih membuat tag dari Belle and Nahwal

1) Siapakah diri anda di rumah?

- rumah yang mana ni?rumah sewa ke rumah parents? seorang anak manja emak, cucu busuk wan, dan anak perempuan ayah yang degil. kakak yang laser..*haha, pasrah jelah ye adik-adikku* , dan seorang adik perempuan yang suka melawan dan bising. yang paling penting, di rumah, aku sangat suka menonton dvd movie yang kelakar, sambil berbaring di sofa malas ayah di kelilingi kekacang, juga milik ayah...heheheh...

2) Siapakah diri anda disamping rakan?
- yang ni kena tanya dorang lah kan. mane ku tauu... tapi close frens selalu cakap aku seorang yang loud. cet! funny mayb, sebab i love jokes, and craving for moreeeee...

3) 5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai
- wide angle & telephoto lens. * duit..oh duit..mana kamuuu?*
- kahwin.. *ewah, gatai naa..*
- travel around the globe with him
- nak bawak mak,ayah, dan wan menunaikan umrah/haji *mane yang aku mampu lah*
- furnish my own house. *pelan-pelan kayuh,lama2 penuh lah*

4.Siapakah nama pasangan anda?
- MF darling.

5.Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda
- baik sangat-sangat. dan sayangkan aku.
- seorang yg bertoleransi & terbuka dalam menerima pendapat orang lain
- suka layan aku gelak-gelak, and a very good listener yang bisa memadamkan api yg sedang marak
- seorang yang kemas, dan pandai mengemas
- seorang yang sangat2 boleh diharap, rajin berusaha
-segala-galanya tentang die :P
*mode serius ketika menjawab soalan ni*

6.Bila tarikh anda couple?
- 14 sept ;)


7.Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
-pahit utk saya banyak. but hes always there for me. you r my bestfriend!!


8.Lagu tema cinta anda?
-Sempurna, Andra & The backbone


9.Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
- biar aku bgtau dia terus sendiri *kalau ada*


10.Tag 10 rakan anda yang lain
AyuReq
Ryna
Xora
Ann
Ain
Farrah
Asotoko
and
.
.
.
YOUUUUU! =)

p/s: MF, nak tag kamu bole tak?hehehe... ;)



2 comments:

mama affan said...

dah ada jawapan..huhu..

Durruz Azam said...

ryna.hehe.tuhla, takpe lenkali i tag u lagi. =)

nRelate

nRelate