Pages

Khasiat Susu Kambing

Daisypath Anniversary tickers

click pada iklan nuffnang saya kawan-kawan~

Thank You!

Hyee korang,

Thanx for reading my blog. From now onwards, all the post akan di schedule and di-auto publish kan bagi mengelakkan keciciran info.

Kalau ada comment yang tak berbalas, akan dibalas bila im back online.

Please acknowledge my photo if you plan to use it in your blog or etc.

Thanx again.

Friday, November 20, 2009

masalah berat badan

www.pictures-of-kittens-and-cats.com

Maybe i pampered myself too much.

I don't have enough determination. Not enough strength to against my own desire.

sighhhh....

today i had another jamuan at office. makan hingga senak perut. susah nak bernafas. nak drive balik kerja pun takde kekuatan.macam mana nak tahan, ada kambing golek, aiskrim goreng..my all time favorite food.

my girlfriends yang lain pun dah sound. and even si fakri panggil aku lori. but that doesn't make me stop. not at all. kambing sahaja 2 pinggan.tau kenapa aku berhenti makan? sebab aku pergi ambil ais krim goreng ( for the second round ok?!) sambil tersengih-sengih depan tu, sekali bro tu cakap ais krim goreng dah abes. TAPI, aku konar pegi amek teh tarik..ape maknanyeee tuuu????

aku memang food lover yang tegar!!! setiap kali aku suap makanan dalam mulut, lupa semua treatment kat mary chia. lupa promise made to my girlfriend: akan kurus dalam 3 bulan.lupa MF yang asek suruh jaga diet. LUPA.LUPA..LUPAAA

i will end up losing no weight if this attitude continue.

esok my third treatment @Mary Chia.takut.they are so strict to me.there's one beautician tu membebel sepanjang treatment sebab aku tak jaga makan.in a way memang sangat-sangat bagus la. barulah beringat sikit kalau asek kena marah. huuuu~

2 comments:

fana said...

a'ah la same.. ssh nk diet.. kite serupa food lover... mcm pg td.. dh mkn bskut diet.. skali lalu dpn kdai roti canai.. warghh x thn.. rembat sekeping..lalu plak dpan kdai ns lemak.. makkkk nk jgak..p sbar.. tu smpan esok... jom share cne nk trun kan berat bdan~

Durruz Azam said...

farhanna,

hehe.u r same as me..sgt2.tak bole nampak makanan.harus perut kenyang jadi lapar balik.macam mana tu.hehehe.

i rasa, nak kurus tu bole la lagi.tapi nak maintain kurus tu yang tak mampu.tsk~

i link ur blog to mine kay~

nRelate

nRelate