Pages

Khasiat Susu Kambing

Daisypath Anniversary tickers

click pada iklan nuffnang saya kawan-kawan~

Thank You!

Hyee korang,

Thanx for reading my blog. From now onwards, all the post akan di schedule and di-auto publish kan bagi mengelakkan keciciran info.

Kalau ada comment yang tak berbalas, akan dibalas bila im back online.

Please acknowledge my photo if you plan to use it in your blog or etc.

Thanx again.

Tuesday, October 20, 2009

edisi bosan

keseluruhan entri ni adalah membosankan. *nampak sangat aku tade pe nak update*

dah lame sebenarnya tak keluar dengan MF. dapat jumpa sekali sekala macam ni seronok jugaks.hehe



dalam perjalanan, MF drive. aku goyang kaki tangan tangkap gambar sebelah dia. cuma tolong tutupkan cermin tingkap lepas dia bayar tol aje.tapi kadang-kadang aku lupa jugak nak buat tugas yang satu ni. satu lagi, kena tolong ambil duit syiling.tugas paling penting, melalak dalam kereta.heehee.yang ni tak pernah lupa!

kitorang bukan pergi mana pun, mid valley aje. tapi seronok wooo...ade sales gile2.beli la sikit-sikit, rasa berdosa pulak kalau tak beli kan kalau dari 99 jadi 25 ~

pukul 5 baru makan, krok-krek dah perut. tapi memang tak kisah, kenyang tengok-tengok baju dah. plus, pagi tu dah makan nasi lemak dekat mamak. tak sedap sangat macam mamak dekat rumah ni yang aku selalu pergi dulu, tapi mamak dekat rumah ni kotorrr...yewww.lepas kantoi kotor memang tak lalu dah anak tekak aku nak telan, anak mata nak tengok..

bermulalah sesi camwhoring tahap gedix, kata bosan tunggu food. camni lah kan...







tengok bola jap la, buhsan dah posing.



ni lah MF saya!



aku amek ni, Fajita Trio. nyummy gile roti pita dia...memang tak boleh lupaaaaa



ni MF punya, tak tau pe nama dia.hehehe. tapi yang pasti ikan dia sedap.lembut aje. aku rasa dia pakai ikan talapia kot. based on the taste itself.

sementara tunggu desert, camwhore lagii...


brownies ape tah.lupa!hehe



okay muka kenyang. bole balikkkkk!!!!!

sebelum balik sempat beli alat mekap sikit.muka dah kusam and pucat sangat.

2 comments:

ctfza said...

durruz..

walaupuncomment ni tak berkenaan tapi nak bitau jugak..

awk ni comell laa!! :h:

Durruz Azam said...

ctfza,

hehe.thanks. dalam gmbr je nmpk comel sket, real life bese2 aje. ngee~

nRelate

nRelate