Pages

Khasiat Susu Kambing

Daisypath Anniversary tickers

click pada iklan nuffnang saya kawan-kawan~

Thank You!

Hyee korang,

Thanx for reading my blog. From now onwards, all the post akan di schedule and di-auto publish kan bagi mengelakkan keciciran info.

Kalau ada comment yang tak berbalas, akan dibalas bila im back online.

Please acknowledge my photo if you plan to use it in your blog or etc.

Thanx again.

Wednesday, June 3, 2009

Kilo!

Last weekend, pergi body treatment dekat Mary Chia. act, dis is one of my preparation for my wedding.saya ingin tampak kurus & chanteks dalam baju pengantin ku...hiksss. Sebenarnya lama dah tak pergi, last pergi pun January hari tu..i was like...mesti berat aku dah ENAM PULUH KILO ni...orr even higher??? sebab tak pernah kontrol diet, and main makan aje anything yang aku boleh pulun...and sampai kadang2 tertiddooo kepenatan dek mengunyah dengan amat sangat...

i was a bit suprised, timbang-timbang, my weight was only 56.5 kg! hehehe...i know, still berat..tapi still aku bersyukur sendiri, tak lah seburuk yang aku sangkakan...hehe!naek 3.5kg!..huuu~. So today onwards, aku mahu stick pada diet plan. NO MORE eating2 malam.. *walaupun semalam sudah terkantoi makan sampai buncit, dek tewas dengan godaan pasar malam*

tapi, what past is past...*pandaila ko* chaiyok! berusahae..

i found this photo over the net, kat one of blogger yg story about her wedding preparation jugaks...whitelacetale

i really2 fall in love dengan baju ni. soft blue and pink.geram tengok! rase mcm nak jugakkkk!chanteks kan kawan2. i might consider dis as my wedding theme...*chantek!fewit*

tapi,nak kain nyer labuh sedikit...yg laen dah perfect!




No comments:

nRelate

nRelate