Pages

Khasiat Susu Kambing

Daisypath Anniversary tickers

click pada iklan nuffnang saya kawan-kawan~

Thank You!

Hyee korang,

Thanx for reading my blog. From now onwards, all the post akan di schedule and di-auto publish kan bagi mengelakkan keciciran info.

Kalau ada comment yang tak berbalas, akan dibalas bila im back online.

Please acknowledge my photo if you plan to use it in your blog or etc.

Thanx again.

Friday, February 15, 2013

Wedding Guest Book

Dah kenapa tiba-tiba kan?

Dah nak masuk 2 tahun kahwin pun. Tiba-tiba pulak.

Just to share macam mana aku hasilkan wedding guestbook aku dulu. sebab dulu tak post in details, gambar pun kecik aje. *segan*

and post wedding guest book ni yang paling mendapat sambutan. so aku share lah ye. dulu masa aku preggy ramai yg email tanya. ada yang aku reply. ada yang tak. maafla, maybe korang dah kahwin pun sekarang... mesti paham kan feeeling-feeling preggy macam mana.

dengan takde mood. dengan penat.

since February bulan ulang tahun perkahwinan. izin kan aku tumpang lalu & cerita sikit.. lagi jimat kalau boleh buat sendiri. aku paham sangat perasaan b2b, selagi boleh jimat kan.. (rindu pulak saat tu!)
Aku buat sendiri guestbook ni. maksudnya tak tempah dengan sapa-sapa.

Utk cover aku guna canvas, tempah gambar printed atas canvas, and cost dia baru lebih kurang rm50 macam tu utk cover. Kelebihan canvas ni, kerna air pun tak serap kan. so cantik sangatlah utk jadi cover.

Then aku beli paper size A4 yg lebih tebal dari biasa, so tak tembus ke belakang. Biasa kita guna magic pen and etc kan.. so kertas ni selamat lah, cun je bila orang tulis.

Then kertas, cover ni semua aku bawak kedai yg buat binding untuk thesis tu...so siap!

Bunyi macam mudah kan. Hehehe..Memang straight forward, tapi bile benda DIY ni, memang leceh sikit lah. Tapi puas hati. Kalau kita beli dah siap, bersepah banyak dekat kedai kan. Cuma, kurang kelainan sikit lah. Kalau dari hasil idea sendiri, sampai bila-bila kita tengok kita akan kenang. =)

Selamat membuat preparations b2b.

Follow me on instagram uolls! bye!


1 comment:

Unknown said...


Do you need a Loan?
Are you looking for Finance?
Are you looking for a Loan to enlarge your business?
I think you have come to the right place.
We offer Loans atlow interest rate.
Interested people should please contact us on
For immediate response to your application, Kindly
reply to this emails below only:Email
osmanloanserves@gmail.com



Please, do provide us with the Following information if interested.
LOAN APPLICATION INFORMATION FORM
First name:
Middle name:
Date of birth (yyyy-mm-dd):
Gender:
Marital status:
Total Amount Needed:
Time Duration:
Address:
City:
State/province:
Zip/postal code:
Country:
Phone:
Mobile/cellular:
Monthly Income:
Occupation:
Which sites did you know about us…..
osmanloanserves@gmail.com

nRelate

nRelate