Pages

Khasiat Susu Kambing

Daisypath Anniversary tickers

click pada iklan nuffnang saya kawan-kawan~

Thank You!

Hyee korang,

Thanx for reading my blog. From now onwards, all the post akan di schedule and di-auto publish kan bagi mengelakkan keciciran info.

Kalau ada comment yang tak berbalas, akan dibalas bila im back online.

Please acknowledge my photo if you plan to use it in your blog or etc.

Thanx again.

Monday, January 10, 2011

status doorgift

i was away....

due to my lappy, jatuh sakit. and currently dirawat dikilang. im using h2b brand new laptop as temporary. metacehs, kita pinjam kejap ye.. tuk update blog. hohoho. hopefully the sickness is covered by insurance-motherboard rosak. bukan lcd rosak, which will cost me another rm400 to fix it.

sumpah aku angkut balik aje. no more repair. enuff headache with u. malas dah aku nak layan!

"eh, bila youuu nak kahwin...." one of my officemate tanya, aku rasa dia saja-saja usik shj.

siapa tau, aku jawab "bulan depan.....!!"

HAHA. pantas masa berlalu.

lotssss of things happened since my last update. i will try to do it slowly, post by post.

and paling penting. I LOVE MY BAJU NIKAH! tak sia-sia aku meroyan dulu, coz i get one...much much better. *atleast to my eyes, sebab aku pun yang bayarkan... :P *

far away better.

he is totally recommended!

update pasal doorgift:

hampir setiap hari aku mengusahakan benda ni. bagai tak bergerak. haha. sebab banyak sangat dan banyak steps. hehe

doorgift majlis nikah:
1. yasin dah selamat sampai last week.
2. petang tadi dah beli mini bunjut untuk isi tasbih, and small paper bag.
3. tasbih dah selamat diisi dalam small bunjut sambil tengok AJL*yawn*
4. pending: air wangi utk kasi bau pengantin and tqtag...

doorgift majlis sanding:
1. potong riben: done *metacehs girlfriends yg sgt sweet volunteer tolong
2. tebuk lubang : done *famili yg baikhati tolong.
3. mengecop: done *sampai pitam-pitam ok buat ni, kagum dengan diri sendiri. hehehe... :P
4. ikat riben and tqtag: baru 100pcs. hahaha. sempat ke ni????


ok. itu sahaja buat masa ni!

3 comments:

Cherrie Pie Sweety said...

dear,.. kita pun bride to be.. suka baca blog awak.. awak tempah bj kt ner.. kita pon tgh br for akad nikah nie.. kalo blh share yang :)

Syima Syaz said...

this time baju buat kat mane?
ok...next month je..so goodluck!

~ mizzAmy ~ said...

bab baju tuh yg tak sabar nak dgr review nie. hehehe..

nRelate

nRelate